TKANINY PNEUMATYCZNE LEKKIE PC

TKANINY PNEUMATYCZNE LEKKIE PC

Charakterystyka
Wśród cech, dzięki którym tkaniny pneumatyczne są wykorzystywane w branży reklamowej częściej niż inne materiały sztuczne można wymienić m.in.:

  • cechy fizyczne, które wyróżniają tkaniny poliestrowe powlekane – m.in. lekkość, elastyczność oraz wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne,
  • szeroką gamę kolorystyczną - tkaniny poliestrowe powlekane PCW są dostępne w wielu kolorach, różne wykończenia powierzchni – m.in. matowe i błyszczące
  • możliwość zadruku cyfrowego
  • trudnopalność, która zwiększa bezpieczeństwo instalacji reklamowej, co wpływa na zakres lokalizacji, w których może być wykorzystywana.

Zastosowanie

Tkaniny poliestrowe powlekane znajdują szerokie zastosowanie w
przemyśle reklamowym. Wykorzystuje się je przede wszystkim do
produkcji:

  • balonów reklamowych z nadrukiem,
  • replik przedmiotów reklamowych,
  • dmuchanych reklam (tzw. chwieje reklamowe)

Charakterystyka
Wśród cech, dzięki którym tkaniny pneumatyczne są wykorzystywane w branży reklamowej częściej niż inne materiały sztuczne można wymienić m.in.:
  • cechy fizyczne, które wyróżniają tkaniny poliestrowe powlekane – m.in. lekkość, elastyczność oraz wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne,
  • szeroką gamę kolorystyczną - tkaniny poliestrowe powlekane PCW są dostępne w wielu kolorach, różne wykończenia powierzchni – m.in. matowe i błyszczące
  • możliwość zadruku cyfrowego
  • trudnopalność, która zwiększa bezpieczeństwo instalacji reklamowej, co wpływa na zakres lokalizacji, w których może być wykorzystywana.

Zastosowanie

Tkaniny poliestrowe powlekane znajdują szerokie zastosowanie w
przemyśle reklamowym. Wykorzystuje się je przede wszystkim do
produkcji:

  • balonów reklamowych z nadrukiem,
  • replik przedmiotów reklamowych,
  • dmuchanych reklam (tzw. chwieje reklamowe)
Image

Na tej stronie używamy plików cookies i podobnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych. Przetwarzanie jest wykorzystywane do celów takich jak integracja treści, usług zewnętrznych i elementów stron trzecich, analiza/pomiary statystyczne, spersonalizowanie reklam oraz integracja mediów społecznościowych. W zależności od funkcji dane są przekazywane do podmiotów trzecich i przez nie przetwarzane.