
PROFILE AL. STANDARDOWE
PROFILE REKLAMOWE, SYSTEMY
DO TKANIN POWLEKANYCH
DO TKANIN TEKSTYLNYCH
DO KASETONÓW
TOTEMY, WIZUALIZACJE, RAMKI
PROFILE BUDOWLANE
DO POLIWĘGLANU
DO PANELI PC
DO EKRANÓW AKUSTYCZNYCH
DO ELEWACJI
DO HAL NAMIOTOWYCH
BALUSTRADOWE
BLACHY PRELAKIEROWANE
BLACHY ALUMINIOWE
PÓŁPRODUKTY:
PE
PP
ABS
HIPS
PCW
PA
POM
PET
PTFE
PVDF
PEEK
PC
PSU
PES
PEI
PŁYTY NA PLACE ZABAW
BEZPIECZNE NAWIERZCHNIE
System charakteryzuje duża wytrzymałość przy niewielkiej masie własnej, dzięki czemu poszczególne elementy składowe systemu mogą być z łatwością transportowane, montowane i demontowane. Wśród innych cech charakteryzujących profile aluminiowe do tkanin należy wymienić odporność na korozję, która sprawia, że system może być wykorzystywany zarówno do zastosowań wewnętrznych, jak i zewnętrznych o różnych wymiarach, w tym do reklam wielkogabarytowych.
Dodatkowym walorem systemu Pro Aluminium jest jego plastyczność oraz podatność na obróbkę mechaniczną – przycinanie, gięcie, formowanie. To sprawia, że rozwiązania takie jak systemy napinające do reklam wielkogabarytowych stają się bardziej uniwersalne i
łatwiejsze w montażu, nawet w trudnodostępnych miejscach.
Zastosowanie
System napinający do tkanin powlekanych stosowany jest do wykonywania
wielkogabarytowych reklam z tkanin oświetlanych:
- od wewnątrz (typ backlit - SATTLER®, PLASTEX®)
- od zewnątrz (typ frontlit - SATTLER®, PLASTEX®) bez łączeń frontowej części reklamy, będącej jednocześnie nośnikiem motywu graficznego.
Dodatkowym walorem systemu Pro Aluminium jest jego plastyczność oraz podatność na obróbkę mechaniczną – przycinanie, gięcie, formowanie. To sprawia, że rozwiązania takie jak systemy napinające do reklam wielkogabarytowych stają się bardziej uniwersalne i
łatwiejsze w montażu, nawet w trudnodostępnych miejscach.
Zastosowanie
System napinający do tkanin powlekanych stosowany jest do wykonywania
wielkogabarytowych reklam z tkanin oświetlanych:
- od wewnątrz (typ backlit - SATTLER®, PLASTEX®)
- od zewnątrz (typ frontlit - SATTLER®, PLASTEX®) bez łączeń frontowej części reklamy, będącej jednocześnie nośnikiem motywu graficznego.