FOLIE MAGNETYCZNE - MAGNUM

FOLIE MAGNETYCZNE - MAGNUM

Są to folie laminowane i bez okleiny. Folie posiadają właściwości magnesu stałego, charakteryzujące się jednocześnie dużą elastycznością.

Z uwagi na łatwość montażu i demontażu mogą być wykorzystywane wielokrotnie.

Folie z okleiną przeznaczone są bezpośrednio do druku UV, Hard-, Mild-, Eco - solwent, Sitodruk.

Stosowane powłoki wykończeniowe umożliwiają bezpośredni druk na folii magnetycznej, co dodatkowo zwiększa zakres potencjalnych zastosowań, jakie ma folia magnetyczna samoprzylepna w reklamie i nie tylko.

 

Zastosowanie

Stosuje się je wszędzie tam, gdzie prezentowane informacje ulegają szybkiej dezaktualizacji, w związku z czym muszą być zastępowane nowymi szyldami lub plakietkami np. 

  • jako reklama magnetyczna w środkach transportu
  • do cenników i tablic informacyjnych
  • do produkcji materiałów i gadżetów reklamowych
  • do produkcji materiałów dydaktycznych

Są to folie laminowane i bez okleiny. Folie posiadają właściwości magnesu stałego, charakteryzujące się jednocześnie dużą elastycznością.

Z uwagi na łatwość montażu i demontażu mogą być wykorzystywane wielokrotnie.

Folie z okleiną przeznaczone są bezpośrednio do druku UV, Hard-, Mild-, Eco - solwent, Sitodruk.

Stosowane powłoki wykończeniowe umożliwiają bezpośredni druk na folii magnetycznej, co dodatkowo zwiększa zakres potencjalnych zastosowań, jakie ma folia magnetyczna samoprzylepna w reklamie i nie tylko.

 

Zastosowanie

Stosuje się je wszędzie tam, gdzie prezentowane informacje ulegają szybkiej dezaktualizacji, w związku z czym muszą być zastępowane nowymi szyldami lub plakietkami np. 

  • jako reklama magnetyczna w środkach transportu
  • do cenników i tablic informacyjnych
  • do produkcji materiałów i gadżetów reklamowych
  • do produkcji materiałów dydaktycznych

Na tej stronie używamy plików cookies i podobnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych. Przetwarzanie jest wykorzystywane do celów takich jak integracja treści, usług zewnętrznych i elementów stron trzecich, analiza/pomiary statystyczne, spersonalizowanie reklam oraz integracja mediów społecznościowych. W zależności od funkcji dane są przekazywane do podmiotów trzecich i przez nie przetwarzane.