FOLIE PP     - ARKUSZOWE

FOLIE PP - ARKUSZOWE

PP - polipropylen jest jednym z dwóch (obok polietylenu) najbardziej rozpowszechnionym tworzywem sztucznym. Jest to tworzywo o najmniejszej gęstości spośród szeroko stosowanych
w poligrafii i reklamie.

Charakterystyka

  • możliwość zadruku (napięcie powierzchniowe >40dyn)
  • sztywność
  • niski ciężar właściwy
  • możliwość barwienia na dowolny kolor
  • możliwość produkcji folii o różnej powierzchni
  • dobra odporność na działanie wody oraz tłuszczów
  • dobra odporność na większość substancji zasadowych, roztworów
  • soli, rozpuszczalników i silnych kwasów mineralnych

Zastosowanie

Folie sztywne w arkuszach PP przeznaczone są do produkcji m.in. :

  • opakowań na: perfumy, kosmetyki, tekstylia, alkohole
  • artykuły szkolne i biurowe np. obwoluty, teczki, segregatory, przekładki, okładki
  • materiałów reklamowych np. identyfikatory, wizytówki, karty członkowskie, kalendarze

PP - polipropylen jest jednym z dwóch (obok polietylenu) najbardziej rozpowszechnionym tworzywem sztucznym. Jest to tworzywo o najmniejszej gęstości spośród szeroko stosowanych w poligrafii i reklamie.

Charakterystyka

  • możliwość zadruku (napięcie powierzchniowe >40dyn)
  • sztywność
  • niski ciężar właściwy
  • możliwość barwienia na dowolny kolor
  • możliwość produkcji folii o różnej powierzchni
  • dobra odporność na działanie wody oraz tłuszczów
  • dobra odporność na większość substancji zasadowych, roztworów
  • soli, rozpuszczalników i silnych kwasów mineralnych

Zastosowanie

Folie sztywne w arkuszach PP przeznaczone są do produkcji m.in. :

  • opakowań na: perfumy, kosmetyki, tekstylia, alkohole
  • artykuły szkolne i biurowe np. obwoluty, teczki, segregatory, przekładki, okładki
  • materiałów reklamowych np. identyfikatory, wizytówki, karty członkowskie, kalendarze

Na tej stronie używamy plików cookies i podobnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych. Przetwarzanie jest wykorzystywane do celów takich jak integracja treści, usług zewnętrznych i elementów stron trzecich, analiza/pomiary statystyczne, spersonalizowanie reklam oraz integracja mediów społecznościowych. W zależności od funkcji dane są przekazywane do podmiotów trzecich i przez nie przetwarzane.